NAPRAPATI

Naprapati betyr «å korrigere årsak til lidelse», og har fokus på behandling av den egentlige årsaken til smerte fra muskel- og leddsystemet, slik at disse fungerer optimalt sammen. En naprapat bruker egne hender til å behandle muskler og ledd for å bedre funksjon og bevegelse i hele kroppen.
Naprapatbehandling dekkes nå av din helseforsikring!

luraklinikken-6

Medisinsk Yoga

Medisinsk yoga er rolig yoga som tilpasses den enkelte. Alle kan delta, uansett helsetilstand. Hver yogatime inneholder yogaøvelser, pusteøvelser,avspenning og meditasjon.
Forskning viser at mediyoga har god effekt mot stress, uro, høyt blodtrykk med mer. Øvelsene hjelper oss å slippe på spenninger, puste dypere og styrker vårt nervesystem slik at hverdagen med dens stress blir enklere.

Vi tilbyr gruppetimer i medisinsk yoga hver uke. Sjekk ut Luraklinikken på Facebook for oppdatert timeplan eller send en henvendelse på mail til Marlen@luraklinikken.no.

Marlen Klev er naprapat og utdannet lærer- og terapeut i mediyoga og kan også gi deg et eget yogaprogram tilpasset akkurat dine behov som du kan gjøre hjemme. Du blir fulgt opp hver 4-6 uke etter ønske.

BEHANDLING AV BARN

Vår naprapat har videreutdanning i behandling av barn.

Symptomer hos ditt barn kan være :
-problemer med fin og grov motorikk
-hodepine
-forstoppelse
-språkproblemer

Symptomer hos din baby kan være:
-problemer med amming eller sugerefleks
-uro/mye gråt
-stiv nakke